با نگاهی بـه نمایش‌های مد امسال مخصوصا برندهایی مانند ورساچه، شلوار گشاد با چه مانتویی فندی و زهیر مراد مـی‌توانیم با اطمـینان بگوییم نوستالژی‌های دهه ۷۰ بـه عرصه مد بازگشته‌اند. شلوار گشاد با چه مانتویی بـه همـین دلیل هم مـی‌توان گفت شلوارهای زنانـه دمپا گشاد امسال طرفداران زیـادی خواهند داشت. شلوار گشاد با چه مانتویی بنابراین این مدل شلوارها هم مـی‌توانند انتخاب شما به منظور خرید باشد. زیبایی این مدل شلوار زمانی بیشتر بـه چشم مـی‌آید کـه در قسمت ران‌ها تنگ باشد و گشادی شلوار دقیقا از زیر زانو شروع شود که تا با ایجاد تعادل درون ظاهر اندام، شما را کشیده‌تر نشان دهد. با شلوار دمپا گشاد چه کفشی بپوشیم؟
معمولا خانم‌ها این شلوارها را با کفش بدون پاشنـه یـا با پاشنـه بسیـار کوتاه ست مـی‌کنند. همـیشـه بـه یـاد داشته باشید که تا حد امکان کفش‌های بدون پاشنـه، کتانی،، صندل بدون پاشنـه و هر مدل کفش دیگری درون این سبک کـه همسطح لبه‌ی شلوار قرار مـی‌گیرند و باعث مـی‌شوند شما کوتاه قد بـه نظر برسید استفاده نکنید.

با شلوار های دمپا گشاد چه کفش‌هایی بپوشیم؟

کفش‌های پلتفرم و لژدار

کفش‌های پلتفرم معمولا بهترین انتخاب به منظور ست با این شلوارها هستند و جلوه‌ی خاصی بـه شلوار دمپا گشاد مـی‌دهند. مدل کفش مـی‌تواند ساده و یـا اینکه خیلی پر زرق وبرق باشد، این اهمـیتی ندارد، مـهم این هست که فقط کمـی پاشنـه داشته باشند. ممکن هست راه رفتن با این کفش‌ها خیلی هم راحت نباشد، اما فکر خوبی هست که یک یـا دو جفت از این مدل کفش را همـیشـه درون کمد خود داشته باشید. لبه‌ی شلوار همـیشـه حتما صاف و بدون هیچ چین و چروک باشد و تمام کفش و یـا بخشی از آن را بپوشاند، اما دقت کنید کـه هرگز پایین شلوارتان جمع نشود و چین نداشته باشد.

کفش‌های پاشنـه بلوکی

شلوارهای دمپا گشاد همراه با این کفش‌ها واقعا خوب بـه نظر مـی‌رسند و بسیـار احساس راحتی خواهید داشت.

کفش‌های زنانـه پاشنـه بلند

در حقیقت، انتخاب این کفش‌ها هیچ وقت اشتباه نیست. این کفش‌ها همراه با شلوار دمپا گشاد فوق العاده بـه نظر مـی‌رسند و بی‌شک یکی از پر کاربردترین کفش‌ها هستند چرا کـه همراه با هر مد جدیدی سازگار هستند. وقتی کـه همراه با شلوار دمپا گشاد خود، مخصوصا شلوارهای جین، این مدل کفش را مـی‌پوشید، درون واقع مـهر تاییدی بر شیک پوش بودن خود زده‌اید. دقت کنید کـه کمـی از نوک کفش‌تان حتما از لبه‌ی شلوار دیده شود. مـی‌توانید جنس‌های متفاوتی از این کفش مثل: شلوار گشاد با چه مانتویی چرم، جیر و یـا مدل‌های دیگر را امتحان کنید.

بوت‌های ساق‌دار

یکی از محبوب‌ترین کفش‌ها برای پوشیدن همراه شلوار دمپا گشاد بوت‌های ساق‌دار هست که مدل‌های مختلفی مثل مخمل، جیر، چرم و یـا هر کـه بخواهید دارند. بهترین مدل کـه مـی‌توانید به منظور پوشیدن با شلوار جین دمپا گشاد انتخاب کنید بوت ساق‌دار جیر یـا چرم است، چرا کـه با رنگ و طرح‌های متفاوتی کـه دارند جلوه‌ی خاصی بـه تیپ شما مـی‌بخشد.

مطالب مرتبط:

۱- چگونـه کفش آل استار انـه بپوشیم؟

۲- محبوب‌ترین مدل‌های لباس کوتاه مجلسی

۳- محبوب‌ترین مدل‌های لباس کوتاه مجلسی

۴- تاریخچه کلاه زنانـه و معرفی بهترین مدل کلاه زنانـه مجلسی

#جین دمپا گشاد#ست کفش و لباس#شلوار دمپا گشاد




[با شلوار دمپا گشاد چه کفشی بپوشیم؟ شلوار گشاد با چه مانتویی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 12 Jul 2018 16:40:00 +0000